First Waltz

Quidquid discis, tibi discis – "Vad än du lär dig, lär dig det för din egen skull"

Kill the chill, take a pill.

Så satt man här ute på balkongen igen. Ute i kylan? Njae, snarare 19 grader av svalkande vindar. Plus att jag satt och rökte samtidigt som jag kikade på Dexter från TVn i vardagsrummet som jag vinklade ut!

Inte så mycket att säga. Inte denna gång iallafall.

Denna vecka skulle dock vara fylld med massa party och festande, eftersom det var ny Hultsfredsfestivalen skulle vara igång, men tyvärr hann de gå i konkurs innan. Samma natt jag fick reda på det bestämde jag mig att åka till Borlänge för den pågående festivalen Peace and Love. Jag hade ju ingen biljett, så det blev att jag fick planka in på campingen.

Trevligt var det, och jag träffade massa jag kände som kunde fixa en plats att sova på. Mobilen dog tyvärr, så man inte kunde träffa de vänner och bekanta man nyss fått telefonnummer till. Åkte sedan hem på fredag morgon pga jobb..

Lika glad för det är jag, men gladast är nog räven!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: