First Waltz

Quidquid discis, tibi discis – "Vad än du lär dig, lär dig det för din egen skull"

The Fall

Var det verkligen en månad sen jag skrev sist?

Tiden känns som den flyger iväg när man har andra viktiga saker för sig.

Jag har nyligen avslutat ett kapitel i mitt liv och ska snart börja på nästa, så jag reser dit jag hör hemma för att samla mod och styrka till nästa del. För att få komma bort från den grå betongen, det kyliga vädret - jag känner hösten närmare och närmare inpå. Den sätter sig som myror på huden, man ryser i hela kroppen och måste snart lägga om, byta ställning, eller vad man nu kan säga.

Jag ska försöka uppdatera bloggen minst två gånger per vecka i framtiden, men då krävs det att jag har ett band knutet på fingret för att minnas.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: